Hanımlar 2. Gebeliğim sanki hiç zaman geçmiyor ilk gebeliğimdede zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım ya ilk çocuk diye 2 gebeliğimde ağır geçti benim çok kilo verdim istifra iştahsızlık koku hassasiyeti vs vs çok şükür yarın 2. Trimester dönemine giriş yapıyorum aslında bakarsan doğuma 6 ay kaldı ama eski sağlığıma dönmek için hemen doğrasım var sizde durumlar nasıl ? 😂❤️