Benim de 28 Ocak görünüyor doğumum. 0-1, 0-3 ay olarak uzun kollu 5-6 takım birkaç tane de tulum almayı düşünüyorum. 3-4 tane de 3-6 ay uzun kollu alacağım. Hepsini doğumdan önce almayayım diyorum çünkü gördükçe almak isterim biliyorum kendimi 😁 Yazlıklara hiç girmeyeceğim şu an. Onları biraz ele avuca geldikten sonra alırım muhtemelen 🙂