Kızlar merhaba, normalde bacak kol karın bölgeme epilasyon yaptırıyorum. Hamile kaldığımda baya azalmıştı ancak hormonların etkisiyle çoğaldılar. Dün agda yaptım dünden beri her yerim pütür pütür ve kasiniyor başına gelen var mı? Nasıl geçecek bu kaşıntı….