Sezaryen sonrasında hemşireler sırtını destekleyerek hafif oturur pozisyonda dinlen dediler ilk yürüyüşe kadar hep öyle yattım. İlk yürüyüşten sonra yine gece boyu öyle yattım ve şuan sırt üstü yatamıyorum oturarak uyuyorum iki gecedir ayağa kalktığım da sırt ağrısı ve aşırı bi gerilme oluyo. Böyle mi yatıyorsunuz yoksa düz yattınız mı sırt üstü yatınca nasıl kalkıyorsunuz dikişleriniz yürürken çekiliyor mu aşağı? Lütfen çabuk toparlananlar bilgi versin sırt ağrısından uyuyamıyorum iki gecedir yürürken iki büklüm oluyorum dikişlerin ağrısından.