beyhudeanne Canım öncelikle sana geçmiş olsun, bebeğin için de hayırlı olsun.
Kasılmaların ne derecede artmıştı? Ve kasılmaların artması neden sezaryene yol açtı?
Ben de mide bulantısı şikayeti ile hastaneye geldim, yatışım yapıldı, sıvı takviyesi yapıyorlar. İshal de bir süredir vardı zaten. Şimdi nstlerimde ritmik kasılmalar çıkıyor. 36+1 im ben de