Kızlar bebeğim yeni doğdu, hemen yanıma getirmediler suni solunum verdiler ve bi şeyi yok sadece gözetim amaçlı dediler 2 saat sonra geldi bebeğim. Kulağında et beni var 2 tane minnacıklar . Sağ olsun internette aratınca bilmem ne sendromu bile çıkıyo.İşitme testini de haftasonu olduğu için pazartesine attılar internette işitme kaybı olduğu için olabilir gibi şeyler yazılmış başına gelen var mı ? Korkayım mı kendimi hazırlamalı mıyım bi şeylere ?