Şimdi aşkolar size sormak istediğim birkaç şey var şimdi ben ovülasyon testi yapmadan akışa bıraktım deneme işini yumurtlama günüm regl takvimimde pik gün 10 u olarak görünüyor ama tabi öncesinde de sonrasında da denemelerim oldu o tarihlerde beyaz akıntım geliyordu ama suan 6 gün kaldı reglime ve yine beyaz akıntı gelmeye başladı 2-3 gündür belim felan ağrıyor ve mide bulantım oldu bugün sizce bu beyaz akıntı başka ne sebepten olabilir gebelik belirtisi midir?