Merhabalar🥰bizde bugün 30hafta olduk sezeryan olucam ekim başına denk geliyo nerdeyse.. kıyafetleri 25haftdan yıkanp ütülendi ama daha çantaya yerleştirmedim birkaç eksik var çünki..iyi ki de erkenden yapmşım bi kızım da var 1buçuk yaşında onunla çok zor olrdu şimdi yapmak mide yanması kusma bel agrsi hepsi toplandı sağlıcakla bitirelim hepimiz inşallah 🤰🙏