Ss4 suyu azalmış veya bebeğe giden kan akışında ciddi sorun varsa, nabız problemi falan varsa bebeğin hareketlerinde azalma oluyo. Ama her seferinde pata küte tekmeli hareket illa olacak diye bişe yok en ufak kıpırtı bile hareket sayılıyor, gün içinde ufak temasları ister istemez kaçırıyoruz yani, belki 10 dan çok daha fazla oluyo ama dikkatimizden kaçıyor, korkmayın . Özellikle yüzünü ve gövdesini sizin sırt tarafınıza çevirince hareketleri hissetmek çok zor oluyo