seymaaa333 Summmmyy benim de Nefise hanım’a haftaya randevum var önceki gebeliğim dede gidiyordum bazen iyi bir doktor
Yusra241 Bende şehir hastanesine gidiyorum Nefise hanımdan memnunum Aylin Çakar seyrek de iyi doğumu da orda yapmayı düşünüyorum ama bilgim yok doğum yapıp memnun olan varmı
Zeynepesma Gamze_dn Erdoğan bey şehir hastanesinde de görev yapıyor salı günü şehir hastanesindeydi ama ben. Eren haytogluna gidiyorum doktorumdan çok memnunum
Fatma027 Bir_nazenin01 Ya inşaAllah çok güzel geçer. Gülşah hanımdan sezeryan olanlar memnun mu işte ayaklanma süreci hızlı mı, doğum sonrası sezeryan dikişi nasıl güzel mi? İz çok kalıyor mu dikişinde
Bir_nazenin01 Fatma027 ablam geçen sene doğum yaptı çok memnun kaldı dikiş izide doğal olarak var ama ince bir çizgi gibi ve hemen de ayaklandı