Oflaz-kayra61 Kızlar az önce acilden geldik 13 haftalık hamileyim bebiş baş aşağı kanala girmiş sancılarım var iğne vurdular sürekli yat dediler tekrar nasıl normal pozisyona geçebilir kabızlığım vardı bugün hafif bir kanama sonucu hastaneye gittik kızlar başınıza gelen var mı
AyEr Oflaz-kayra61 14+2 haftalıgım canım bende kabız oldum bende dun baya zorlandım bugunde hafıf agrım var nasıl sımdıden dogum pozısyonuna ınmıs
Hanus Oflaz-kayra61 Canım cok zorlamamak lazım abdestinizi ederken ıkındıysan öyle olmuştur belki, iyi bir doktora görün bence, aciller pek bişey yapmıyor çünkü.