Lina01 Sezeryan olacağım için biraz endişeliyim olumlu olumsuz deneyimlerinizi anlatırsanız sevinirim🥺
huysuz__ Lina01 inşallah olumlu hızlı toparlanmalı geçer ameliyatınız🙏 ben de 3. Yü olcam haftaya, sizin 3. Nasıldı ağrı yoğunluğu falan
minikprensesimm Lina01 9 günlük sezeryanlı ve 4.sezeryanım her bir çocuğumun arasında sadece 1 sene var 😂elhamdülillah çok şükür ilk gün kalktım ayağa evime geldim temizliğimi yaptım üç tane bebemi banyo yaptırdım bence kasmayın kendinizi kendinizi sıkmazsanız daha iyi olursunuz 😊🙏
glsahbaydemir Lina01 benimde 3. Olacak bi cesaretleniyorum akşam olunca korku basıyor. Hayırlısıyla atlatalım inşallah 🙏
Lina01 huysuz__ benim üçüncü zordu hastanede yürüyemedim ameliyattan sonra hep başım döndü diğer ikisi kolaydı ama üçüncü zorlamıştı beni
huysuz__ Ayliz010 oyy geçmiş olsun🤕inşallah bu kez su gibi kolay geçer. Benim ilk ikisi iyiydi ama 3 nasıl olucak bakalım inşallah hepimizin iyi geçer 🤲🏼
Ayliz010 huysuz__ amin inşallah cok agrm var ya gebeligim zordu zTen bugnde alt muayne yapldi cnm aciyo yatamiyorum bir an once dogsun istiyidum gun geldi krkuyirum artk
huysuz__ Lina01 siz de 3. De zorlanmışsınız🥲 buna kendimi hazırlamam lazım galiba , haftaya kaçışım yok, inşallah çok zorlanmam ,ilk ikisinde çok çabuk ayaklanmıştım Allahım yardımcımız olsun 🤲🏼
Lina01 huysuz__ benim ameliyat tada sıkıntı olmuştu doktor dikiş yerimde sürekli kanama tekrarlıyordu belkide ondan olmuştur bilmiyorum sizi etkilemek istemem
huysuz__ Lina01 geçmiş olsun tekrar aynı şeyleri yaşamazsınız inşallah🤲🏼 az çok riskleri artıyo işte her defasında, bilmek yaşanmışlıkları öğrenmek bana daha iyi geliyo, psikolojimi hazırlamaya çalışıyorum 🥲hakkımızda hayırlısı olsun