Alyak1 1 hafta önce doğum yaptım sezaryen bugün canım cips kola çekti biraz yedim ama bende bile gaz yaptı şuan emzirince kızıma da geçecek mi :( zaten iki gündür kıvranıyor gaz çıkarmasına rağmen daha da sıkıntısı var