Gg5348 Nerimanhy ben de yaptırdım canım zaten o an bebeğimin sağlıklı olmaması korkusuyla amniyosentezden korkamadım bile anlık iğne girdiğinde ağrı da değil sanki basınç gibi bir his oluyor sonra da bitiyor çok kısa sürüyor 3 günde kendini yorma yat dedi doktor ağrım sızım olmadı yeter ki temiz gelsin sonuçlarınız inşallah tecrübeli eller yaptıktan sonra bence çok basit bir işlem
Nerimanhy Rumeysa_01 yaaa oyle mi nasildi o su alinirken kisaca anlatr msn bnde 26 agustsa rabdevu aldm canim ve sonuc kac günde cikiyo
Rumeysa_01 Nerimanhy su alinirken sadece iğne batarken açıyor biraz zaten saniyelik bişey hemen bitiyor işlem ondan sonra bir kaç gün istirahat ediyosun sonuç 1 ayda çıkar demişlerdi ama 1 ay olmadan çıkmıştı çok şükür temizdi bizim ki
Nerimanhy beautifulgirl canim bnm ilk bebgimde genetik sendrom vardi ve inanir misniz dogumda ögrendim bunu şok oldum hayal ettigim hazrlk yaptigim hic bseyi yapamadm özel hast sezeryan oldm sonra devlet hast yenidogan yogun bakimna sevk edildik oglum 15 gün sonnda melek oldu.ikinci hamileligm bu doktrm su aldirp bakalm hamilelgn rahat gecer icin rahat eder ddi
beautifulgirl Nerimanhy Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bu sefer canım çok zor süreçler gerçekten sıkıntısız olsun inşallah. Benimde beyninde kist ve kalbinde delik gördüler pazartesi günü amniyosentez önerdi ama kabul etmedim Çarşamba günü tekrardan gideceğim bilmiyorum
Ozge18 Nerimanhy biz amniyosentez kromozom analizi ve west testi yaptırdık 3 haftada kromozom analizi çıktı , 4 haftada west sonucu bizim acildi biraz o yüzden biraz öncelik verildi .
Nerimanhy beautifulgirl amin canim benim rabbim hepimize akil sagligi vücut sagligi yerinde evlatlar nasip etsin.insallah bi sikinti olmaz bebegnde rabbim size bagıslasn gercekten cok zor bi sürec ama bn sicak bakiyorum teste canim
beautifulgirl Nerimanhy ben de kararsız kaldım açıkçası iki aya çıkar dedi sonucu o zaman da 7 ayı geçiyor hani aldırmak isterseb diye ben eşimden ayrıyim bide boşaniyoruz annemle konuştum oda riskli aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma bence dedi
Nerimanhy beautifulgirl canim şöyle syleyim bu testi ben 12+0 da yaptrcm gebeligin cok basinda sennki evet sona gelms neden basta sylemediler yaptr dye
beautifulgirl Nerimanhy detaylı da doktor söyledi öncesinde kontroller de bişey yoktu bende bilmiyorum ki 21 haftalık olacağım işte
Nerimanhy beautifulgirl anladim canim bnm ilk bebegmin böbrekleri yok denecek kadar kücukms kalbinde hayati onem tasiyan aort damari yokms ve beynnde kitle varms wolf hirschorn send oldgu cikti kandan krzm gen test yaptilar tabi bebegimi kaybettikten sonra geldi sonclar rabbim kmseye evlat acisi göstermesn cok zor 9 ay karnnda tasiyip eve elin bos donmek
Pembemavi1 İşinize karışmak istemem ama iğne işlemi çok riskliymis fetal dna yaptırmak daha mantıklı çok yüksek fiyatı ama eskisehir de 444 tl ye yapılıyormuş burda da çok yaptıran oldu orda yorumları gördüm isterseniz onu deneyin
Nerimanhy Pembemavi1 tesekkr ederm canm bunu konya da yaptrcm aslinda takipli doktrm prof. Kadin ve risk durumunu sordm sana ve bebege zararli biseyi yapmazlar ddi ve amniyosntez %99 sonuc ddiler
beautifulgirl Nerimanhy evet canım Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah sende güzel haberler alırsın Allah’ın izniyle 🌸🥰
Nerimanhy Mavidunyamm valla siz yazdikca mutlu oluyorum allah razi olsun🥰dger kzlar gibi siznde aci hissnz az mi oldu neden yaptrdnz bide ?