Merhaba arkadaşlar 11 haftalıkken basıma geldi WC yaparken kan gelmişti şehir dışındayken doktorum uramısın şase verdi idrar yolu enfeksiyonu diye kullandım geçti … şuan 16 haftalık olduk yine WC birazda zorladım büyük WC için kan geldi başına daha önce gelen oldu mu ?