rabiay14 olur normal ben de alerjik biriyim maalesef. Bu bir şey değil de en korktuğum sezaryen sonrası devamlı hapşırmaktı allahtan nasıl dua ettiysem 1 kere bile hapşırmadım. Hamileliğin ilerleyen kısmında bazı hamilelerin alerjik reaksiyonları geçiyor benim ilk gebeliğimde geçmişti bunda da baya hafifledi