Herkese merhabalar 🙋🏻♀️
Öncelikle nasılsınız 🌸
Size bir konu hakkında danışmak istiyorum aramız da yeniyim en son burayı 2 sene önce kullanmıştım şimdi tekrar gelmek nasip oldu✨
Konuya giriyorum lütfen yargılamayın insanlık halidir unutabiliriz bazen bizde yorgunluktan uykulu kafayla bazı şeyleri
Ben Hamileyim fakat henüz çok çok yeni 4 günlük ve haftalık bile değilim pazartesi akşamı diş agrımdan dolayı sersem kafayla yataktan kalkıp 2 adet dolerex içtim ve sabah aklıma dank etti hamile olduğum bir kaç kişiye sordum tanıdığım ebeler var henüz çok küçük olduğu için zarar görmez dediler hepsi aynı şeyi dediler fakat içim rahat etmiyor değerim 42.55 çıktı henüz düşük çıktığı için haftaya bir daha gideceğim kimsayal mı gerçek gebelik mi diye bir çok kişiye sormama rağmen (ebe olarak ) hepsi çok erken ve çok yeni oldugu için bir şey olmaz dediler hamileyken benim gibi unutup içen var mı ? Lütfen yargılamayın insanlık hali 2 yaşında bir kızım var bazen yorulabiliyoruz bazen kafamız dalgın olup ne yaptgımızı unuta biliyoruz ki bende bilerek yapmadım zaten uykulu kafayla olan bir şeydi…
Cevaplayan herkese teşekkür ederim 🌸✨