Beybyi Şuan 7 +3 tesiniz.
O haftalarda bende öyleydim canim.Su dahi icilmiyor.Çok kötü gercekten
10.haftada gecti demek istedim
Bebek senden beslenmiyor zaten bu dönemde oyuzden kitir ekmek,kraker yesen yeterli,doktorlar aç kalsands sorun yok diyorlar bu dönemde :( Ama su icmeye calis icemezsen suyu serumla al yoksa idrar. Yolu enfeksiyonu oluyor