Ceylanim sezeryan olucam kizlar onumuzdeki ay depend kullanalri cok okudum alicaktim ama bedenleri var onlarinda nasil almaliyim neye dikkat etmeliyim 59 kiloydum normalde simdi 69 oldum 10 kilo aldim s nasil olur m kucukmudur kafam karisticok rahat die okudum bez kullanmaktam iyidir kilot bez dimi bilenler anlatabilrimj .?? simdiden teşekkürler 😘😘
Happyboyy Ceylanim bende sezeryan doğum yaptım 4 5 gün önce. 65 kilo ile doğuma girdim m beden depend almıştım rahat oldu sanada olucaktır muhakkak. Hastaneden çıktıktan sonrada çocuk bezi kullandım şimdi normal gece pedine döndüm
Faji Ceylanim vücut tipine göre değişiklik gösterebilir tabi. Ben 70 kiloyla doğuma gittim ve large beden almıştım. Çok rahat ettim.
Tomrisinizi Ceylanim 70 kiloyla dogum yaptim elimde kucuk bedende vardi buyuk bedende buyuk olanla cok rahat ettim 👍
deletedmom6295 Ceylanim ben almadım uzun gece pedi kullandım. tuvalete giderken son derece rahatsız olacağını düşünüyorum dependin. zaten ameliyat çıkışında ayağa kaldırana kadar hastane hasta bezi takıyor. sonra iç çamaşırı ve ped yeterli oldu bana
Ssshhh Bence farketmez kocaman bezler şlk gün tek takılıyor yani ben sadece doğum yaptığım gün taktım 7 tane kullanıldı normal bez almadım bile yengem vermişti
Ceylanim Faji m alayim diyorum 70 le doguma girerim ama lastikleri sıkı mi dikiş yerlerini acitirmi acaba sıkarsa
Faji Ceylanim sert bir lastiği yok ama benim normal doğum olduğundan bilemiyorum sezaryende nasıl olur. Ama şöyle söyliyim. Büyük beden belinizden düşmez sonuçta lastikli ve sarar. Ben olsam büyük alırım. Giymesi de daha kolay oluyor
Ceylanim Elwing6 dogum.sonrasi kanama yigun olduğundan bide sezeryanda hareket ksiitli oldugu icin egilip doğrulmak cok zor o yzud3n