İyi akşamlar. Merak ettiğim bir konu var. Bu 3. Gebeliğim diğer 2 oğlumu da en erken 16. Haftada hissettim ama bu gebeligimde öksürük hapsirdikca karnimin belli bir yeri (hep aynı yer) böyle aşırı kasiliyor hani bebek kendini icerde sıkıyor gibi. Böyle birsey mümkün mü sizce o bebek hareketi mi ?