Merhaba ben pazartesi sezeryan olacağım tam 38+1 de ama hiç içime sinmiyor çok mutsuzum çok tedirginim sanki bebeğimi erken alıyorlarmış gibime geliyor size de böyle oldu mu ? Bu arada bu 2. Sezeryanım ilk bebeğim de normalden sezeryana döndü açılmam yok diye sezeryan oldum . Doğum zamanı olduğu için sütüm de hemen gelmişti . Ama sanki bu sefer sütüm gelmiycek gibi hissediyorum . Araştırma hastanesinde sezeryan olacağım . Böyle olan var mı ? 2 gün kaldı çok mutsuzum