Tgb_smh Kızlar merhaba; hamile kaldıktan sonra geceleri üşümeyle uyanıp titreme tutuyor bu durumu yaşayan var mı ? Sürekli değil ama haftada bazen bir bazen iki kez oluyor.
Cey-cey Tgb_smh ay bu bendede oluyo hele düsünün adana sıcagında Tabi klimada çalısıyoda bildigin zangır zangır titriyorum dogumdan sonrada bi kaç kere oldu süt iniyo ondan dediler Bakalım devam edecekmi ederse doktora gidecem tabi ne dicem onuda bilmiyomda Anlamdım atesim mi çıkıyo düsüyo mu Ama benim gebelşkte troid degerlerim düsüyo sizde bi baktırın 6/7 aydan sonra normale biniyo ben huna bagladım kendimce
Queen3524 Tgb_smh ayyy geçen haftalarda bendede oldu gece titreyerek uyandım sanki odada kar yağıyor o kadar üşüdüm
cansugunes0210 Benim 1 haftadır her gün oluyor sabaha geçiyor diyorum ki hasta olacam kesin sabahına geçmiş oluyor hamileyken oluyormuş sanırım
Tgb_smh cansugunes0210 evet evet üşüttüm hasta olacağım galiba diyorum yok yani sanki karda kalmış gibi oluyor
Tgb_smh Cey-cey Hayatımda hiç yaşamadığım birşey bu şekilde titreme bu sıcakta yaşamak gerçekten insana sağlık sorunu olduğunu düşündürüyor
cansugunes0210 Tgb_smh bende öyleyim Bi titreme tutuyor ama o biçim uyuyorum geçiyor bende en başta öyle sandım hatta korktum hasta olsam ilaç bile içemem diye de sonra annem dedi ki hamileyken oluyor dedi ve gerçekten de ondanmış sanırım
huysuz__ Tgb_smh kimi de kış günü de olsa ateş basıyo🥲 üşüme,titreme, ateş basması ilk aylar olan bir şey sonra geçiyor.
huysuz__ Birkatibe kızım olcak.. oğlumda ve diğer kızımda yaşamadım böyle bir şey ama bu bebekte baya yaşadım hırkasız duramıyodum. Bizde de halk arasında erkek üşütür kızda sıcak basar derler de sadece 1 bebeğimde yaşadım o da kız.
Birkatibe huysuz__ bende üşüyorum inşallah bnmde kızdır 😀😀 2 oğlumda hiç olmadı bunda geceleri titriyorum
Nvrzz huysuz__ benim ilk bebeğim de kızdı hiç Öyle yaşamadım bu gebeliğimde her gece titreyerek uyandım ayaklarım buz kesiyordu doktora söyledim uykuda tansiyonun düşüyor omdan demir takviyesi alıyorum damardan şimdi düzeldim 14 haftalık gebeyim
huysuz__ Birkatibe ayy 2 oğlana bir kız ne güzel olur 😍gönlünce olsun inşallah, erkekse de 3 aslan anası olursun 🥰sağlıkla gelsin kolay süreç yaşatsın annesine❤️
Birkatibe huysuz__ ya 7 yıl aradan sonra olduğu için önceliğim sağlıklı olması ama çevrenin kırıcı konuşmaları ve eşim çok istediği için duamı tam yapıp rabbimden hayırlı sağlıklı bir kız istiyorum En yakınlarım bile yüzüme yüzüme acımasızca senin kızın olmaz gibi diyorlar
huysuz__ Birkatibe eşinizin ve sizin istediğinizi hayalinizi haklı buluyorum, hepimiz kızı da erkeği de tatmak isteriz bambaşka güzellikler ama çevrenin tepkisini kınıyorum, elimizde mi sanki ne demek senin kızın olmaz. Olur olmaz Allahın takdiri❤️
Merryy Tgb_smh valla bende böyleyim normal mi bilmiyorum önceden böyle olmuyordum ama hamile kaldıktan sonra gece aniden uyanıyorum bi üşüme titreme oluyor sanki karda yatmışım gibi pikeye sarılıyorum tekrar yatıyorum her gece olmuyor ama