Ftmnrmst Merhabalar arkadaşlar gonal f iğnesi 1, 2 saat geç vurulursa bişe olur mu yoksa saati saatine vurulması lazım
Ftmnrmst cLearQueen ben ilk defa başladım kullanmaya 2.gunum bugün yarında denize gidicem o saate kadar dışarda oluruz büyük ihtimalle acaba iğneyi nasıl buzdolabındaki gibi muhafaza edebilirm
cLearQueen Ftmnrmst canım buz aküsü al, igneyi de bi peceteye sar buz aküsüne lastikle birlestir. Hicbisey olmaz Allahın izniyle ben hep oyle yapıyodum
Ftmnrmst cLearQueen buz aküsü değilde termusun içine buz koydum iğneyi de reçeteye sarıp buzdolabı poşetine koydum ijuda termusun içine koydum bu şekilde de oldu. Öneriniz için teşekkür ederim 😊