Hllkandmr Arkadaşlar 37+1 de göbek deliğimin etrafı kaşınmaya başladı . Önereceğiniz bir krem varmı ??
Minikuzucuk Hllkandmr canım bence doktoruna sormalısın çünkü bizlere iyi gelen sana zarar verebilir kulaktan duyma ilaçlar kullanmanı pek tavsiye etmem ☺️
Bihterrr Lierac kullandım işe yaramadı bio oil falan zaten daha çok kaşındırdı. Nivea besleyici vücut sütü aldım kaşıntıma çok iyi geldi. Çatlamayı engellemiyor tabii ama pahalı kremlere rağmen çatladığım için saldım artık rahatlatması yetiyor
Hllkandmr Bihterrr çatlağım hiç olmadı ama bugun kaşıntı başladı . Kimyasal içerikli değilmi onlar bebeğe zarar verir mi🥹
Bihterrr Hllkandmr başka form sitelerinde tavsiye ettikleri için kullandım valla içerik falan pek anlamam araştırmadım siz bi bakın isterseniz içeriğine🤷🏻♀️ hindistan cevizi yağı da rahatlattı bu arada yani bio oilden daha iyiydi ama beni yağlar bi tık daha rahatsız ediyor nivea hemen emiliyor o yüzden de sevdim