Kızlar öncelikle merhaba🫶🏼 ben 3 ay önce düşük yaptım, doktor bana her ay döngünün 16ci gününde, 10 gün progestan kullan dedi, bu ayda regl olmadım doktor baktığında kist yaranmış diyo, regl olamadığım için. Acaba progestandan ola bilirmi regl olamamam? Her ay düzenli oluyordum oysaki, progestanın yan etkisini gören varmı?