Keşke sadece sol tarafım ağrısa afedersiniz komple kasıklarım ağrıdan batmadan geçilmiyor kalkarken yürürken üst değiştirirken her şekilde ağrıyor ben söyledim çok normal beklendik şeyler dedi doktorum rahim genişledi bebek aşşa baskı yapıyor artık dedi allah yardımcımız olsun😀