Momdamom aman diyeyim. Benim çocuğum da sadece ekmek pilav makarna yiyordu sırf yesin diye ben de mecbur veriyordum ama şimdi 1 yıldır kabızlığıyla uğraşıyorum. Benim kızım da hiç yemeyenlerden. 4 yaşını 3 ay geçmiş olmasına rağmen 15 kilo. Yaşıtlarının yanında çubuk kraker gibi kalıyor. 21 aylıkken anne sütü alıyordu hala ama o zaman da zaten hiçbir şey yemiyordu sabahtan akşama anne sütü alıyordu diyebilirim. Aynı şeyleri yapıyordum ben de. Ona özel yemekler hazırlıyordum. Yemeğe ailecek oturuyorduk, her şeyi organik yapıyordum, istediği gibi yemesine izin veriyordum genelde kendi yiyordu blw veya kaşıkla vs. Ama olmadı yani. Hala hem yemiyor hem çok zayıf. Şimdi eylülde okula başlayacak belki orda arkadaşlarına bakarak yer diye ümit ediyorum.