MSP Koyduklarimi ve bunlardan kullandıklarımı , kullanmadıklarımi yazayım ben belki faydalı olur, Tek gece kaldım ben
1 hastane çıkışı 5′li + penye battaniye+ 1 adet bez+ çorap (hemşireye vermek için doğumdan sonra)
1 hastane çıkışı 5′li ayriyeten kullandım diğeri kan olmuştu ( 4 adet 5li takım götürmüştüm sadece ikisini kullandım)
Ekstra biraz büyük bir şapka olabilir takımlardaki şapkalar biraz dar olabiliyor
Ağız mendili
Yedek battaniye + kış ayiysa kalın bir battaniye daha
15 tane bez + ıslak mendil (3 tane bez ancak kullandık ama her bebek bir değil)
Ana kucağı ( hastaneden çıkarken)
1 tane önden düğmeli pijama takımı kullandım ( 2 düğmeli pijama +1 elbise götürmüştüm biri yetti)
1 kalın hırka ( doğumdan sonra çok üşümüştüm ben)
Çorap
1 atlet ( 2 tane koymuştum, alt iç çamaşırına gerek yok normal doğumda bez olacak)
Depend koydum ama özel hastanede bantlı bez taktılar birkaç tane de verdiler o yüzden dependi evde kullandım
Ped koydum ( kullanmadım)
Peçete
Tarak, deodorant, diş fırçası, şampuan ıvır zıvır koydum( hiç birini kullanmadım )
Çöp poşeti (doğuma giderken giydiğim kıyafetleri koymuştum)
Bebek için hurma ve zemzem suyu
Su
Doğumdan sonra yemek için bitter cikolata (süt yapıyor)
Komposto (vişne kompostosu çok güzel gidiyor biraz şekerli olursa çok daha iyi oluyo, doğumdan çıkınca hâliyle yorgun düşüyorsunuz ve tansiyonunuz dusebiliyor)
Atıştırmalık bisküvi kek kahve vs.( Refakatcilar için de güzel oluyor bunlar)