Semra öncelıkle doktoruna sorman lazım . Bi sakıncası olmucaksa yolculuk 1-2 saatte bi 10-15dk yuruyus yapmalısın. Yapmayanda var bişey olmuyor dıyorlar ama doktorlar böle yolculuk onerıor. otobus yolculuguysa en azından mola sıralarında uyanık kalıp yuruyus yapablrsn 🙏