Satisati Kdz her bebek bir olmuyor sen bu dönemde çok uyutmamaya dikkat et üç saati geçmesin sürekli ağlıyorsa bir sorunu ağrısı sızısı vardır belki ama kimi bebek üç saat kimi bebek kısa kısa uyuyor
Kdz Satisati uyutmamaya mı bakiyim nasıl yani.aglama sebebi kucaktan indirmek beş dk uyuyp geri uyanıyor gece iyi uyumuştu ama bu yüzden midir
Satisati Kdz yani uyutmamaya bak derken üç saati geçmesin uyandır emzir beslenmesini kasteddim uyumadiginda sürükli ağlıyor mu
Kdz Satisati zaten üç saat hiç uyumuyo bir saat uyuyo en fazla çok sık emiyor kucaktan ibince ağlıyor altı temiz gazı çıktı karnı tok ama ağlıyor ateşi falan da yok
Kdz Nzlelms belli olmuyo bazen yarım saat emiyo bazen on dk doymasa zaten belli oluyo beş dk sonra tekrar emmek istiyor