Maviss718 Kızlar saçlarımı siyaha boyamıştım 1 sene olucak 4-5 ay sonra açmak istiyorum 1,5 sene olmuş oluyor yani açık kumral yda sarımtırak yapmak istiyorum aşamaları nasıl olmalı yıpranmadan kuaföre gitmek istemiyorum evde yardımcı olurmusunuz
ssevilmommy Maviss718 mavi siyah saçımı evde kumrala döndürdüm. Tavsiyelerim; zamana yayarak açman tek seferde olmuyor çok turunculaşıyor ve yıpranıyor. Biranda degişsin dersen kuaföre gitmeni tavsiye ederim çünkü evdede açmak 500/600 tlyi buluyor sonra rengi tutturmak vs baya iş
Maviss718 yavrucakannesi canım doğumdan sonra boyayacağım zaten benim sorum saçlarımı nasıl açabilirim yani aşamaları nasıl olmalı
TKumsall Maviss718 ya açıcı süreceksin ya iki kez boyayacaksin bi açık tona birde istediğin renge üst üste bir hafta aralıklarla boyar ve içine sac kremi eklersen biras fazla yıpranma yapmaz saçın kendi rengine döndüyse ve boya direkt tutuyorsa saten istediğin renkten iki kutu boya al vur bitti işlem oksidan 30 volum olsun kutudakinden ayrı al
Maviss718 ssevilmommy Canım maddiyat önemli değil benim için kapalıyım kadın kuaför yok yani erkekler oluyor salonda mecbur evde denemem lazım deneyeceğim dediğini teşekkür ederim