Biz bu ayın başında deneme yapmaya başladık ve birkaç gün sonrasında kasıklarımda Ağrı ve çok açık pembe renk lekelenme gelmeye başladı psikolojiktir diye takmadım ama bu pembe renk akıntı gelmeye devam etti ve kasıklarım ağrımaya devam etti regl günüme Şuan 6 gün var bende dayanamayıp erken sonuçlu testlerden aldım 2 tane birini yaptım ama negatif çıktı yani siliklik filan yok asla , ama kasıklarım ağrımaya devam ediyor hala negatifse birşey yoksa bu ağrılar ve akıntılar neden olabilir? biraz üzüldüm açıkçası ilk denememizdi çünkü :(