sweedishish Ameliyattan kaç gün sonra korse takmaya başlanmalı ?? Su an toparlayıcı tayt ile idare ediyorum
Myrtle sweedishish bana doktorum ertesi gun hastanede taktirdi. 2 hafta kullandim ayaktayken. 3 ay oldu dogum yapali. 2 kilom kaldi gobegim yok
[silindi] sweedishish benim doktorum sorduğum zaman 6 hafta sonra dedi. Bu da 40 çıkmasına tekabül ediyor. Ama hemen başlatan doktorlar da var, neye göre karar veriyorlar bilmiyorum
Gg5348 Myrtle hangi marka nasıl bir şey aldınız atar mısınız ben de sezaryen olacağım şimdiden alayım o zaman korsemi
Myrtle kbratavn Ayseglllllll Gg5348 Hastanede hemsireler getirmisti. Orsa marka m beden yaziyor. Hastanedeyken 60 kiloydum. Cirtcirtliydi gerdirip taktilar
Myrtle QBuse1123 hasta bakicilar gerdire gerdire takti. Evde de esim takti. Korse agri yapmadi. Dikisime de denk gelmedi
Daisyy000 QBuse1123 Ay valla takana şaşırıyorum. İç camaşırımı bile bol kullandım,çok canım acıyordu. Orayı korseyle sıkıştırdığımı hayal dahi edemiyorum
Tuba-M55 Daisyy000 ay ben de takamadım rüzgar değse canım acıyodu sadece dikiş bölgesi de değil tüm göbek yanıyodu resmen takanlara helal olsun😱
Myrtle [silindi] ablaminda benimde doktorumuz hemen baslatti arkadasimin baslatmadi. Evet hep farkli uygulama var. Doktorunuz ne derse onu dinleyin valla 🤔
Myrtle Gg5348 bahcelievler memorial. Cikista parasini verdik diye hatirliyorum :) benim doktorum taktirdi. Her doktor boyle yapmiyor gordugum kadariyla
Myrtle Nhrr doktor taktirtti bir sey olmadi bende. Dikisler icinde kaliyor korseyi dikislerin altina getirip tak dedi doktor oyle yaptim hep