Cigdm 5 hafta 5 günlük hamileyim dün akşam otuuyordum ayağa kalktığımda birden kaynanam oldu kırmızı adet kanaması gibi öncesinde ağrı yoktu kanamadan sonra midebulantisi baş ağrısı ve halsizlik oldu acile gittim , kese görünüyor dedi progesteron verdi yarın doktoruna git dedi , ertesi günü pıhtı gibi geliyordu doktorum kese büyümüş kesenin etrafında kanama var dedi lekelenmeler olabilir dedi ,iğne verdi vuruldum ilacimida aldım ama demin atiyordum tekrar dünkü gibi kanama oldu ve lavaboya gittiğimde çok miktarda aktı ne yapacağımı şaşırdım kese 1,65 cm ama daha bebek görünmüyor düşük mü yapiyorum
Mucizem00 Cigdm Canım bence hiç vakit kaybetme tekrardan biraz taneye git kanama hiçbir zaman iyi değildir inşallah kötü bir şey yoktur ama