Kontrole diye gittim yatış verdiler bana 😃 34 haftalığım bende sancılarımı asla hissetmiyorum acı eşiğim çok yüksek ve bebek doğum pozisyonu almış allahtan açılmam yok serum ve iğnelerle 2 gün yatırıp durdurdular eğer karnında 1 saat süren sertlik olursa kalktığında vajina kısmında sızlama gibi bir durum olursa gel dedi doktor bana da belki doktorun söylediği birinin işine yarar 🙏🥹