Kuzeybebek canim ben de 29. Haftada değiştim. Çünkü doktor yoğun oluyordu bende eşimin işinden dolayı önceden randevu alamıyorum. Iyi hoştu ama bir an önce bakayım git der gibiydi yoğunluktan dolayı. 29 haftada gittim randevusuz çok yoğun kalabalık benimde bel ağrılarımın en yüksek olduğu dönem. Hemen karışısında ki doktora gittim gayette güzel ilgilendi bileydim basta ona gidersin. Bende yabancı olunca burda tavsiye üzerine gittim. Sonra değişince doktoru anneme dedim ki kadından helallik mi istesem başka doktora gitmem gerek vs diye açıklamamı yapsam. Annemde ne gerek var sen olmaz baskasi olur. Hem seni bire-bir arayıp ilgilendi mi dedi. Anneme hak verdim. Ilgili olan doktora gidicem.. Özel hastane bu arada.