Kızlar 36. Haftaya giriyoruz . Başıma aniden bir ağrı giriyor . Tansiyonum normal 9-5 ✖️10-7 olarak değişiyor . Birde normal baş ağrısı gibi değil kafamın üstünden arkaya doğru? Tehlikeli bir durum mu endişelenmelimiyim? Pazartesi randevum var doktoruma söyleyeceğim. Sizde bu durumu yaşayan var mı?