1Anneadayiiii bende bir aşılama yapmıştım sonra direk tüpe geçtim 30 yaşımda yaptırdım 2 ocakta transfer olmuştum önünüzde uzun bir yol var inşallah güzel sonuçlanır moralinizi dik tutun beklemek çok zor ama transferden on gün sonra öğreniyorsunuz zaten o zaman dünyalar sizin oluyor inşallah ilk seferde tutar sizin de rabbim gönlünüze göre versin 🤗