Anneler merhaba, henüz yeni 28.haftaya girdik ve benim suyum geldi.. 2 gün müşahadede yattıktan sonra doktor taburcu etti sürekli yatmam gerektiğini, günde 3 litre su içmem gerektiğini, antibiyotik ve birsürü de ilaç kullanmam gerektiğini söyledi..
1-2 hafta daha tutmaya çalışıyoruz bebeği.. Şu an 1.250 gr ağırlığında minik kızım.. Çok korkuyorum, olur da beklemeyip dünyaya gelirse küveze girecek diye.. Daha önce başına gelen var mı? Bana destek olabilir misiniz? 😭