Kızlar 1-3 ay 8 tane falan tulum alt üst hastane cıkısı aldım toplam 8 tane var sonrası 3-6 ay.
1-3 ay bu kadar yeterli olur mu sizce ? Bir de bir şey sorcam bebek kıyafetlerini ayrı yıkayacagız birikitirebiliyor musunuz makineye atacak kadar zaten ne kadar kıyafetleri var ki bir iki tane şeyi de makineye atmaya değmez diye düşünüyorum küçücük kıyafetler hele ki renkli beyaz diye ayırmaaya kalkarsak😁😁 nası oluyo bu döngü