Ftmaa28 ben ilk kızımda şampuan sebamed kullandım 4 yaşına kadar şimdi de indirimde gördükçe alırım ama pişik kremi iyi gelmedi yeni doğduğunda insan pişik olmasa da sürmem istiyor ara ara pişik kremi yokken pişik yaptı bizde, pişik kremi olarak da bepanthol çok iyi geldi bize