ruuu kızlar 24. haftadayım ama göbeğim dışardan hiç belli olmuyor hafif ayva gibi sadece 2 kg aldım normal mi sizde nasıl oldu
Berivan_sr ruuu ilk gebelikte normal benimde öyleydi 34 haftalık halada öyle aham şaham bir büyüklüğü yok
Samberf ruuu benm ikiz olmasına rağmen yok doktora sordum geçen gün ikinci gebeliğim ve doktor aslında normal değil ama bebeklerin gelişimi normal o yüzden sorun yok dedi
Zuhalsebu ruuu benim ilkinde öyle oldu ama ikinciye zaten kiloları veremeden hamile kaldığım için çabuk çıktı. İlkinde 6.aya giriyordum 26 27de dışardan hamile herhalde kilo değil gibi bu denecek kıvama gelmiştim. 30da pat diye birden şiştim😅
Deniz315 Tamamen yapıyla alakalı benimde 40 haftadayım sadece bir aydır hamile olduğum belli öncesinde asla benim hamile olduğumu anlamadı . Ama bence sevin asla karnı büyük olmayanlar ağırlaşmıyor aktif bir hamilelik geçiriyor avantaj aslında
Aylaa123 ruuu Bebeğinizin gelişimi iyiyse tabiki normal herkesin göbeği çıkıcak diye birşey yok 29 haftalığım benim karnım çıkmadı bile