Merhaba kızlar. En başından beri biraz sıkıntılı bir hamilelik geçirdim neredeyse hep sancı kasılma ağrım vardı. Çalışırken düşük tehdidi raporum da vardı. 31.haftadayım artık kasılmalar daha ağrılı ve nefes alışverişimi kısıtlar vaziyette geliyor. Günde 10 u geçiyordur. İlk hamileliğimde hiç böyle olmamıştım çok rahattım. Doktorum da günde 3 ten fazla kasılma gelmemesi lazım çok dikkat et sürekli dinlen vs diyor. Yani bu kasılmalar yalancı kasılma mı yoksa Allah korusun erken doğum vs olur mu? Bilen yaşayan var mı