Zuhalsebu odtz benim de hafif hafif oldu doktor artarsa gel dedi galiba yalancı sancı dedikleri o. Aslında ikinci bebeğim ama ilkinde bir gram sancı yaşamadım sadece suniyle verilen doğum sancısını biliyorum ben de yabancıyım 🫣😂
Barlas_mom odtz 1 gün sonra 36 hafta oluyorum inanılmaz ödem oldum bu hafta itibari ile şişmeye başladım hiç normal değil tuzlu yemiyorum aşırı bunu yaşayacak kadar sizler de de var mı aynı durum ?
odtz iremmmuyannn ay benim de tansiyonlarım yüksek ödemim çok 37 yi tamamlayıp alalım diyor doktor ama daha 1 hafta var
Booksandcats 35+2yim ben de zaman zaman belimden vuruyor 10-15 dk sürüyor gün içinde 1-2 kez yaşıyorum daha hiç nstye girmedim sancı mı değil mi bilmiyorum ama doktoruma sorduğumda bu haftalarda normal olduğunu söyledi 😊
Tgcegri Bende de ara sıra oluyo ama daha çok göğüs altında kaburga ağrısı yaşadığım için onun önüne geçiyor galiba. Rahim büyümeye devam ettiği için ve kendini de doğuma hazırladığı için normal bir durummuş
odtz Tgcegri evet o kaburga sıkışmalarını da yaşıyorum ama regl ağrısı sancı bu mu falan diye düşündürüyor :)
odtz Barlas_mom ben de 1 gün sonra 36 yım 32 den beri şişmelerim çok arttı tahlil yaptık 24 saatlik idrar topladım protein kaçağı hafif düzeydi başlamış 2 haftadır sürekli kontrol ediyorum kan tahlilleri falan yarın tekrar toplayıp götüreceğim ödemim bugun daha bi arttı sıfır tuza rağmen yarın ki sonuçlarına göre doğum belirleyeceğiz salı günü doktorla doktorunuza söyleyin
Tgcegri Barlas_mom tuzlu yesem de yemesem de azıcık fazla ayakta kalıyım fil gibi oluyorum tansiyon takibi yapıyorum yine de siz de öyle yapın
Barlas_mom Tgcegri Evet yaa bende sürekli yapıyorum ama hep normal çıkıyor tansiyonum ona rağmen şişiyorum yarın randevum var doktora sorucam artık ne diyecek ne önerecek bakalım