Kızlar selam 29 haftalık hamileyim crp yüksek çıktı doktor augmentin antibiyotik verdi kendi kadın doğum doktorum yıllık izinde o yüzden nöbetçi doktora sordum kullanabilirsin dedi ama biraz çekiniyorum normalde her koşulda doktora güvenirim ama içim bir rahat edemedi hamilelikte antibiyotik kullanıp sorun yaşayan oldu mu acaba ? Yada hiçbir sorun yaşamayanlar içimi birazcık ferahlatabilir mi ?