Ben şeker yüklemesi yaptırmadım. Yani yaptırılacak haftayı kaçırdım tatildeydim çok da önemsemedim açıkçası, zaten emin değildim yaptırmakta. Sonuç olarak arada bir kendim ölçtüm dikkat etmeye çalıştım. Son kontrolümde yaptırmalıydın çünkü gebelik şekerin var olabilirmiş dedi doktor ama ben hiç sorun yaşamadım.
39+0ım iri bir bebeğim var şuan, suyu biraz fazla, ben de sadece 10 kilo aldım tüm hamileliğimde. Yani varsa bile kendi canınızı sıkmayın