bdlakbrn Kızlar altı haftalık gebeyim, tsh 3.3 çıktı t4 1.1 doktor endokrine görün dedi. Anormal bi durum var mı sizce içime kurt düştü daha öncesinde bu kadar yüksek çıkmazdı tiroidlerim
yokusbebek bdlakbrn Hamilelikte TSH yükseliyor. İlk trimesterda 2.5, sonrası için 3 altı olması gerekiyor. Bebeğin zihin gelişimi için önemli. O yüzden göndermiştir. İlaç başlatır doktor.
dem34 bdlakbrn endişelenecek korkulacak hiçbir şey yok benim tiroitim sizinkinden de yüksekti ilk gebeliğimde de doğum yapana kadar kullandım şu an 2 . gebeliğim şu anda da kullanıyorum ayrıca o bölüme randevu bulamazsanız dahiliye iç hastalıkları bölümüne de gidebilirsiniz ben dahiliye bölümüne gidiyorum tiroit ilacı veriyor
Gamze_gamze bdlakbrn Hiç endişe etme ben çok araştırdım ve alanında uzman doktorlara gittim. Şu anki doktorum iyi. Benim kolesterolüm ve tiroidim tavan yaptı. Endişe etme gebelikte kolestrol yükselecek ki bebeğin beyni gelişecek dedi. Vücut bebek için hazırlıyormuş önden. Tiroid için de hemen miligramını değiştirdi. Çok şükür rayında gidiyoruz şimdi 6. Ayımızdayız. Doktor çok önemli gerçekten
yokusbebek bdlakbrn İhmal etmeyin, gidin mutlaka. Benim ultrasonla bakılmıştı nodül var mı yok diye. Bir de anti tpo degerine bakıldı.
yokusbebek bdlakbrn Evet çıkmadı, ultrasonda da sıkıntı yoktu ama yine ilaç başlanması gerekiyor dedi.