Ymrrr aptamil malesef sandığımız kadar masum bir mama değil içerik açısından 3 sene filan önce bununla ilgili baya haber çıktı burda da baya konusu dönmüştü. Ben 5,5 sene önce tecrübe ettim. Oğlumun reflüsü vardı bizde aptamil Ar mama kullandık hemen dokunmadı oğluma kullandıktan 3 hafta sonra her yeri kabarmaya başlamıştı çok geç anladık mamadan olduğunu ve mamayı keser kesmez direk geçmişti. Bebelac Gold Ar kullandık sonrasında gayette iyiydi