1palyaco ben ilk çocuğumda kullandım hiç yara vs olmadı 3 aya kadar onunla emdi ama gaz yapıyor. Çok memnundum göğüs ucum yok diye kullandım sonra kendim bıraktım normal göğsümü tutmaya devam etti. Birkaç arkadaşımın kanıyordu göğüsleri yaradan tavsiye ettim hep dua ettiler 😂 biraz zor bir aşama ama emen çocuk her türlü emiyor