Busrademiir teşhis koyamam tabii ki ama kendimden yola çıkarak söyliyeyim. Geçen yaz olmuştu bende boncuk boncuk çok minik kaşıntı oluyordu ardından onlar çıkıyodu. Hamile değildim bu arada. Ben sıcaktan diye düşündüm hep. Ve geçmedi hiç bu hep bitti tekrar bitti tekrar doktora gittim birşeye alerjim olduğunu ondan böyle olduğunu söyledi. Testler yapıldı kedi köpek kıl tüy toz bunlara alerjim olduğunu söyledi o yaz da kedi sahiplenmiştim. Ve anladım neden şimdiye kadar yok şimdi çıktı daha sonra hiç bi şekilde geçmediği için yavrumu başka biri sahiplendi ona verdim 😔 daha sonra hiç çıkmadı. Birşeye alerjin olabilir yani illa hamilelikten de olmayabilir